• Gratis affirmatiekaart bij elke bestelling 😍
  • Gratis verzending vanaf €60
  • Unieke Producten uit 44+ Landen

Ontdek iets leuks voor jezelf of een ander tussen onze Bestsellers 😍 >

Gratis affirmatiekaart bij elke bestelling 😍
Gratis verzending vanaf €60
Unieke Producten uit 44+ Landen
Terug naar klantenservice

Mijn pakket heeft de status ‘Afgeleverd’, maar ik heb niets ontvangen.

Het is vervelend om te zien dat jouw pakketje als ‘afgeleverd’ in de track&trace staat, terwijl je het nog niet hebt ontvangen. Heb je misschien gecontroleerd of een huisgenoot het pakketje heeft aangenomen? Het kan zijn dat PostNL het pakketje bij de buren heeft afgeleverd of bij een ophaalpunt heeft achtergelaten. In dat geval stuurt PostNL een melding naar de PostNL app. Voor eventuele vragen over de app kun je terecht bij PostNL. Mocht je geen melding in de app hebben ontvangen, dan kan het zijn dat de bezorger alle pakketjes aan het begin van zijn ronde scant en het jouwe later bezorgt. Dit kan maximaal 5 werkdagen duren. Als je na 5 werkdagen nog niets hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag om je pakketje terug te vinden.